Dyngkåt och hur helig som helst

Förra året tackade Mia Skäringer för sig i och sa upp sig i sin egen blogg. Hon skulleturnera med sin enmannashow, men ställde in. Hon orkade helt enkelt inte. Jag fann hennes då nerlagda blogg och ägnade en hel eftermiddag åt att läsa alla hennes tidigare inlägg. Sen läste jag hennes bok och för någon dag sedan såg jag hennes show på svt-play. And what can I say? Hon är min husgudinna! Hennes skrivstil inspirerar mig att skriva, hennes tankar motiverar mig till egna frågeställningar och igenkänningsfaktorn fick mig att falla pladask.


Natten i går var förfärlig. Jag låg och funderade på om jag hade stängt av kaffebryggaren hemma eller inte. Så 02,35 fick jag gå upp datorn och googla på påslagen kaffebryggare + bränder plötsligt sittter jag mitt i svata natten och läser Alex Schulmans blogg, om när han glömde kaffebryggaren på och hans tjej blev vansinnig. Jag måste skratta. Jag är fan inte klok. På morgonen ringer jag runt och tillslut hittar jag en människa som kan ta sig in hemma och kolla. Den var av. http://blogg.yourlife.nu/avig-maria/


http://svtplay.se/v/2529324/dyngkat_och_hur_helig_som_helst/se_mia_skaringers_succeshow?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2529324/sb,p165329,1,f,-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0