16.52

vaknade sju. utmattad
åt en macka. drog täcket över huvudet. somnade om. vaknade vid elva och mötte upp med en vän för en simtur.
i bassäng så klart. åt thaimat. lämnade in en bok på biblioteket.
lyssnade på P3 på hemvägen.
sitter i den mest insjunka och bekväma fåtöljen.
dricker en egenmixad smoothie. bjuder brorsan på en.
och söker jobb - med lite mer motivation än tidigare.
för nu har jag två mål. att fortsätta tatuera mitt ben. och ta körkortet, för att sedan kunna söka jobben jag vill ha.
och för det krävs pengar. och för pengar måste jag ha en inkomst. inkomst ett jobb. ja. ni förstår.
tills vidare fortsätter jag samla material och inspireras av tänkbara tatueringsmotiv. en salig blandning.






Kommentarer
Postat av: flips

älskar den översta bilden med skellettet!! vlil skitgärna göra något av den. vet du vem som har gjort den? puss

2011-02-15 @ 22:57:02
Postat av: amanda

sorry flipsi. jag brukar ha koll på vart jag snor bilder i från. men tyvärr inte den här. så klart.

2011-02-17 @ 13:43:11
URL: http://lesinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0