http://weheartit.com/










Det mänskliga behovet att få ta hand om, att känna sig behövd och älskad. Husdjuret är det ultimata gosedjuret.
Jag längtar efter en hund. Blundar och ser mig själv med en fransk bulldog.
I mitt kommande vuxenliv. Ska bara växa upp lite först. Resa lite. Sen skaffa vovve.

Bekännelse två. Jag är rädd för katter. På riktigt.
Har sprungit ut från polares lägenheter på grund av deras älskade familjemedlemmar.
Inte vågat gå genom korridoren bort till toaletten för att det legat en katt utanför dörren...

Bekännelse nummer tre. Min förkärlek till kaniner. Har växt upp med minst en liten len klump i famnen.
Min första hette Bunny. Han var grå och bodde utomhus. Sedan dess har vi haft ett flertal.
Nu har vi Nini.
Hon är en lejonkanin,
som älskar banan och pussar mig på händerna när vi sitter i soffan tillsammans på kvällarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0