usel=mycket dålig, värdelös, eländig, bedrövlig, uschlig, uslig, bristfällig, undermålig, klandervärd, förkastlig, miserabel, erbarmlig, ynklig, arm, kass, skral, sketen; tarvlig, gemen, lumpen, nedrig , slem

känslan
av att vara
helt jävla
värdelös
är det absolut
värsta
jag vet
för ingenting
absolut ingenting
kan hejda
tsunamin
av
ofullständighet
som fylller ens inre
och jag kan inte tygla
tårarna som
rinner
i breda floder
ner för kinderna
kippar efter andan
utan chans till luft
och där står jag
mitt på golvet
med huvud mellan benen
och kan inte ens ta
ett
endaste
andetag

Kommentarer
Postat av: kosmoskommermedkärlek

du är inte alls.

usel=mycket dålig, värdelös, eländig, bedrövlig, uschlig, uslig, bristfällig, undermålig, klandervärd, förkastlig, miserabel, erbarmlig, ynklig, arm, kass, skral, sketen; tarvlig, gemen, lumpen, nedrig , slem



nej, du är fin, finare finast och alla andra fin finare finaste ord.

2010-12-13 @ 21:04:42
URL: http://cultrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0