Mardrömmar

Det snurrar i mitt huvud. De senaste dagarna har jag fått insikt om så mycket - vad som är viktigt, det man borde skita i och allt däremellan. Ändå känns väldigt många saker mycket jobbigare än vanligt. Jag går runt med konstant illamående utan att egentligen veta varför. Det känns märkligt att må så illa att det känns i hela ansiktet. Förutom det känner jag mig enormt stressad och min enda fungerande lösning är sömn (i varje fall för stunden). Igår vaknade jag 14.00, åt frukost, gick å la mig igen och vaknade först 17.00. Då hade jag sovit tolv timmar - men var fortfarande lika trött. Jobbade från 17.45-01.45 och åkte sedan hem och la mig. Nu, tio timmar senare, är jag återigen vaken men det enda jag känner för är att sova. Jag är en stor religionsinlämning sen, har ett föredrag i morgon, som jag inte ens börjat på, och sisådär tre ton andra saker kvar i skolan. Jag tror jag går och lägger mig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0