Framtid


mitt hår ser ut som något i stil med bilden ovan. skillnaden är bara att mitt hår inte ser ut så på grund av styling, utan för att jag varken har tvättat eller kammat det sedan i fredags. addera sedan några fyllaslag, hattanvändning och diverse annat skräp...studenten är som sagt avslutad och nu fyller jag dagarna med kaffe, musik och sökande av arbete. de två första punkerna går enastående bra, medan den sista går lite åt helvete. men som Jason alltid sagt och ständigt upprepar: det löser sig.

det slog mig för någon timme sedan att jag alltid velat skriva brev. inte till någon främling, utan till mig själv. det finns så mycket jag borde säga till mig själv och påminna mig själv om när det faller i glömska. jag har hunnit skriva två sidor och tänkte skriva några till innan jag ska passa barn om en timme. om tio år sitter jag kanske där med brevet i min hand och hjälper mig själv att inte upprepa andras misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0