hela mitt jag mitt inre min själ saknar dig

Det finns inga ord som kan beskriva saknad tillräckligt bra, inga bilder kan framställa smärtan som på bara några sekunder kan dra över en - som ett hårt slag i magen. Ibland känns hon som en sagofigur, hämtad från en sagovärld långt härifrån och att hela hon var en saga jag fick höra innan jag skulle sova om nätterna. På samma gång kan det kännas som det var igår jag fick samtalet att hon drog sitt sista andetag. I år är det fem år sedan och när jag blundar kan jag fortfarande höra hennes röst, se henne dansa i vardagsrummet, spela på pianot och...den där dagen då jag gick in i hennes badrum och såg henne för första gången utan hår på huvudet - det minnet, är som många andra, fastklistrat långt inom mig och det är jag glad för. För jag vill aldrig någonsin glömma dig. Aldrig.

Utan tvekan ändrade Alexandra ,och det hon genomled, mitt sätt att se på livet. Hon har inspirerat mig något enorm både när hon var vid liv och nu  åren efter hennes bortgång har jag förstått att hon fortfarande gör det. Hon är en av mina största inspirationskällor och lär för all framtid att vara det. Jag älskar dig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0